Pink snowflakes

2015/12/15

Nemrégiben nézegettem a korábbi karácsonyi fotókat és azok között találtam ezt 2010-ből. Szinte már el is felejtettem, hogy ebben az évben karácsony másnapján Anyával és Floransszal hóembert építettünk az udvaron. Annyira édes ez a kép, hogy gyorsan ki  nyomtattam. "Körítésnek" egy rózsaszín téli világot álmodtam meg. 
Először kivágtam a különböző méretű hópelyheket Silhouette Cameoval (innen az ötlet.) Utána csillámos hópasztával (Rayheres) hópihéket stencileztem. A kivágott alakzatokat is felhasználtam és felragasztottam. Nem akartam túl dekorálni, csak néhány apró rózsaszín és menta kiegészítő került az oldalra. Utolsó simításként a kedvenc szalagos bélyegzőimmel pecsételtem. 

###

Recently I was looking at the photos of the past Christmases. I found this one from 2010. I have already forgotten how we was having fun with my Mother and my niece in the garden and we built a snowman. This picture is so cute that I had to print out immediately. I imagined a pinky winter wonderland around the photo.
First I cut out the snowflakes with my Silhouette Cameo. I got this idea from Laura Rumble. After that I created more snowflakes with a stencil and glitter snow paste. I didn't want to decorate too much, so just used a few rose and mint embellishment. Final touch I stamp here and there with my fav roller stamps.


Kedvenc részletem / My favourite close up: 

Post a Comment