Bye bye 2015, hello 2016

2016/01/06

Nem írok kisregényt az elmúlt évemről. Szerencsés vagyok, mert igazán rossz dolgok nem történtek velem, talán csak kisebb apróságok, amikért méltatlankodni lehet. 
A legjobb dolog, ami történt, hogy valami elindult, vannak céljaim és terveim sok idő után. Már látok valami fényt az alagút végén. :-) Belevágtam néhány dologba, köztük ebbe a blogba is és a mögötte álló különböző szociális médiákba (Facebook, Instagram, Youtube). Sok új embert ismertem meg, új közösségekbe csöppentem bele, úgy érzem sok szempontból kitárult előttem a világ.
Az elmúlt év apró negatív pontjait próbáltam/om a saját javamra fordítani. Sokat tanultam magamról, a hibáimról és gyengeségeimről. Sokszor túl vállaltam magam és irreális terveket szövögettem. Túl sok az ötletem, de a megvalósításra nem csak időm, hanem energiám sincs. Ezt be kell látnom. 
Sokat tanultam az emberekről is és az emberek viselkedéséről, arról hogy nem kell mindenkiben megbízni, hogy nem mindenki az, akinek mutatja magát és hogy talán nem kell mindent megosztanom másokkal.

Ennek tükrében a 2016-os terveimről nem is szeretnék sokat mondani. Van... sok és nagy, de: 
- igyekszem majd szelektálni, 
- okosan beosztani az időmet,
- a saját megérzéseimre hallgatni és bízni magamban,
- nem csak álmodozni, hanem megvalósítani
- és a saját utamat egyengetni, nem pedig másokét. 

Most először én is választottam magamnak egy szót Ali Edwards ötlete alapján. Egy szót, ami egész évben bátorítani és segíteni fog. Nem fogok róla albumot csinálni és scrapbook oldalt sem. Olyan formába akartam önteni, ami mindig szem előtt lesz. Ez a hímző ráma már nyár óta várja, hogy valami készüljön belőle. Most eljött az idő. Tehát az én 2016-os motiváló szavam: ELŐRE! ;-)
Mutassátok meg a Ti szavatok a januári ScrapBolt kihíváson és nyerjétek meg a Carpe Diem Platinum kreatív tervezőnaptárat!

###

I do not write novels about my previous years. I am lucky because nothing seriously bad happened to me.
Surely the best thing what happened was that something started to move on. I set out goals and plans after a lot of time. I can see some light at the end of the tunnel. :-) I started a few things, including this blog and also the connected social media (Facebook, Instagram, Youtube). I met many new people, new communities. I feel the world opened in many ways.
The small negative points... I tried to turn them to mine advantage. I learned a lot about myself, about my mistakes weaknesses. I undertook myself too many times and made unrealistic plans. I have too many ideas, but not enough time and energy. I have to admit this.
I learned a lot about people and people's behavior too, that you do not have trust in everyone, that not everyone is who shows himself and I should not share everything with others.

After that, I don't want to say much about the plans for 2016. ... There are many and huge, but:
- I will try to select,
- assigned to my time wisely,
- listen to my own intuition and trust in myself,
- not only to dream, but to realize
- and pave my own path, not the others.

In this January (for the first time) I picked myself the one little word based Ali Edwards's idea. A word, which is to encourage and help throughout the year. I won't make album and scrapbook page about it. I wanted to shape in a format that will be always in front of my eyes to remind me and guide. This embroidery hoops has been waiting since summer to prepare something out of it. Now its the time has come. So my #onelittleword is for 2016: AHEAD! ;-)



Close up shots:




Linked to Simon Says Stamp Monday Challenge - Something New.

Post a Comment